Subscribe Us

Nemrut Büyü

Şeytan dağındaki mağarada Duydum büyücü bir kadın yaşarmış Aşka inanmayan taş kalplileri Büyüler,kara sevdalı yaparmış Yüreğimde yenilginin acısı Yollandım şeytan dağına Az gittim uz gittim bir akşamüstü derken Vardım büyücünün mağarasına Dedim ki,bir halden bilmeze düştüm, Al bütün varımı yoğumu Bir büyü yap anlasın Sevdanın ne yaman şey olduğunu İki yürek oydu iki taştan, Koydu bulanık bir suya Üç vakit sonra gel diye Seslendi kör kuyuya Üç gün, üç ay. üç yıl bekledim Derken bir akşam üstü çalındı kapım O kendini beğenmiş deli dolu kız Ne hale gelmişti Allah'ım ! Kara gözlerinde şimdi Kara gecelerin acısı vardı Ağladı kapandı ayaklarıma Sev beni,sev diye yalvardı Git dedim istemiyorum artık Birazda sen öğren ağlamasını Geceler boyu duy bir yol Yalnızlığın kahreden acısını. İnanmayın dostlar,inanmayın... Ne büyü var ortada ne de büyücü Yıllardır kendimi avutmak için Uydurdum bu yaşanmamış öyküyü...


Yorum Gönder

0 Yorumlar